FeweTT Radio ~ R3ntak Cyb3r T3rkini

Ahad, Disember 19, 2010

Bosan Hukhuk...

Aku sebenarnya bosan yang teramat sangat hari ni. Dahla radio jem. Tak elok² lagi radio. Pening den dibuatnya huhu. So nak hilangkan boring aku aku godek² blog, edit², reka² last2 jadilah camni sekarang ni blog aku hahaha. Kosng takde apa.
   Sebelum ni blog aku ni diberi nama tt-fewett-enterprise.blogspot.com dan sekarang bertukar kepada ajeepp.blogspot.com. Dulu blog ni penuh dengan software², lagu, movie n segala macam mak nenek aku letak. Lepas tu aku bosan dah letak aku biarkan camtu tanpa buat apa². Tau sebab apa? Sebab aku memang malas bab² nak tulis² ni huhu. Hari ni pun aku rasa sebab terlampau bosan tak tau nak buat apa, tu yang gatal² godek blog nih hehe.
   Lepas ni tak tau la bila plak nak menulis hahaha. Mungkin kena tunggu tahun depan plak kot time bosan giler cam hari ni baru aku tulis balik kat blog ni hehehe. Dan aku duk berharap sangat hari ni radio akan kembali pulih cam sediakala. Lenguh dah nak menjawab mana radio mana radio ekekeke.

0 comments:

Catat Ulasan